Webwinkel

Plaats uw bestelling via het

Proeven van succes

Proeven V omslag schaduw  De zesde herziene druk

Joep Brinkman
Uitg. CLOU B.V., W. van Slooten, 2020
Prijs € 99,00** (incl. BTW en verzendkosten)
ISBN 978-90-819233-5-4

Ook verkrijgbaar als e-book, prijs € 79,00 (incl. BTW)
ISBN 978-90-819233-6-1

 

 

 

Proeven van succes is hét boek dat dé methoden en toepassingen van sensorisch onderzoek behandelt. Deze volledig herziene druk van Joep Brinkman bevat de allernieuwste inzichten en visies op dit vakgebied. Het boek is geschikt voor zowel de (ervaren) sensorische onderzoeker als voor ieder ander die in studie of werk met smaakonderzoek, voedingsmiddelentechnologie of food marketing te maken heeft.

** Bij afname van 20 of meer exemplaren binnen een jaar ontvang je korting en wordt het boek € 69,50.

 

Software review - digitale versie

Software1cover 

Sjoerd Koornstra
MOA, Amsterdam, 2020
Prijs MOA-leden: € 195,--(excl. BTW 21%)
Prijs niet-leden: € 795,-- (excl. BTW 21%, incl. MOA-lidmaatschap)

Price foreign customers € 395,-- (excl. VAT 21%)

Software review of Data integration tools with data analytics, visualization and dashboarding. It is an evaluation of 13 software platforms, a selection of suppliers which are often seen in pitches for insights/marketing information systems at companies and research agencies. These software platforms are either generic solutions sold by large vendors or tailored Insights solutions.

Modellen voor Marketing-Insights

CoverModellenboek 

Anita Cox, Erik de Kort en Norbert Scholl
MOA, Amsterdam, 2019
ISBN 9789081923323
Prijs hardcopy: € 31,65 (excl. BTW 9%)

E-book bestellen? http://mi-modellen.nl/

Hét boek dat de prangende vragen van de marketeer uit de beroepspraktijk verbindt met casestudies waarin science-proven en evidence-based marktonderzoek- 
en consumentengedragsmodellen voorkomen. Om zo snel te achterhalen welk model relevant is voor het marketingprobleem of de onderzoeksvraag.

Wat is de vraag?

Watisdevraag voorkant

Durk Bosma en Erik de Kort
Delta onderzoek, Den Haag, 2016
ISBN 978-90-825099-0-8
Prijs € 27,83 (excl. BTW 9%)

Wat is de vraag? is een praktische methode met krachtige tools die je helpt om een goed marktonderzoek op te zetten. ‘Goed’ marktonderzoek is onderzoek dat daadwerkelijk gebruikt kan worden als fundament voor (marketing)beslissingen. De methode bestaat uit een stappenplan, beginnend met een gedegen probleemanalyse vooraf. Dit maakt het verschil tussen bruikbaar onderzoek en overbodig onderzoek. De methode is ontwikkeld door Erik de Kort en Durk Bosma. 


MOA Kwaliteitshandboek ISO 9001 - blauwdruk - digitale versie

MOAkwaliteitshandboek  Alleen verkrijgbaar in digitale versie***
Uitg. MOA, Amsterdam
Prijs € 395,00 (excl. BTW 21%)

Dit voorbeeld kwaliteitshandboek, met veel stroomschema’s, is oorspronkelijk ontwikkeld voor bureaus die hun onderzoeksactiviteiten willen borgen met een ISO 9001 certificering. Nu inmiddels de op onderzoek gerichte ISO 20252 certificering de rol van de meer algemene ISO 9001 certificering heeft overgenomen, is dit voorbeeld kwaliteitshandboek ook volledig bruikbaar voor het opzetten van een op ISO 20252 gebaseerd kwaliteitssysteem.

Wat is er veranderd in de nieuwe ISO 20252:2019 ?- digitale versie

Handboek ISO20252 2019VK 

Alleen verkrijgbaar in digitale versie***
Uitg. Stichting Toetsingsbureau KCC
Prijs € 450,00 (excl. BTW 21%)

Dit document bevat een zeer gedetailleerde vergelijking tussen de ‘oude’ ISO 20252:2012 en de nieuwe ISO 20252:2019. Die vergelijking is van belang omdat de structuur van de nieuwe ISO 20252 sterk afwijkt van de structuur van de vorige versie uit 2012. Dit document bevat tevens voorbeeldteksten voor afspraken met de verschillende typen toeleveranciers, van wie ook verwacht wordt dat zij voldoen aan de eisen die ISO 202522019 aan hun werkzaamheden stelt. Het boek beschrijft ook de eisen die aan certificeerders worden gesteld en de gang van zaken tijdens een ISO 20252 audit. Ook de MOA Richtlijn Databeveiliging is opgenomen omdat deze Richtlijn aansluit bij de eisen die ISO 20252:2019 op het gebied van databeveiliging stelt.

(Niet meer te bestellen via de MOA) NEN-ISO 20252

NENwebwinkel8  Dit boek is rechtstreeks te bestellen via www.NEN.nl

Insights in Marketing Intelligence: Highlights en trends uit het MOA Jaarboek 2017

Omslag minijaarboek2017defvk.pdf

of voorgaande jaren
(MOA-reeks nr. 4)
Uitg. MOA, Amsterdam, 2017
Prijs € 9,95* (excl. BTW 9%)

*Bij de aanschaf van één exemplaar geldt een uitzondering op de berekende verzendkosten. Deze zal bij één exemplaar binnen Nederland maar € 2,50 bedragen en binnen Europa € 4,50.

Jaarboek 2017

jaarboek2017  of voorgaande jaren
Uitg. Spaar en Hout BV, Haarlem, 2017
Prijs € 25,00 (excl. BTW 9%)
ISBN 97890-8683-0565

 

Marktonderzoek in de rechtzaal

onderzoekinderechtbank  Harry van den Berg
Uitg. Stichting voor Culturele Studies, Amsterdam, 2007
Prijs € 25,00 (excl. BTW 9%)
ISBN 978-90-73849-13-6

 

Alle prijzen zijn exclusief BTW en handling/verzendkosten á € 5,00 per zending binnen Nederland en € 8,50 per zending binnen Europa, tenzij het met pakketpost moet worden verzonden. In dat geval wordt de kostprijs doorberekend.

*** In verband met de nieuwe Europese BTW wetgeving met betrekking tot het leveren van digitale producten die op 1-1-2015 is ingegaan leveren wij digitale producten alleen aan Nederland.

Plaats uw bestelling via het

Mocht u vragen hebben, dan kunt u die mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

 

Meer MOA


Kennispartners van Clou

MOA is een

CRKBO Instelling CMYK

Contact

MOA, Expertise Center voor Marketing-insights, Onderzoek & Analytics

VIDA-gebouw
Kabelweg 57, 2e verdieping
1014 BA Amsterdam
+31 20 5810710
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.