Symposium 'Customer Experience Management in the Digital Age'

Categorie
onderzoek
Datum:
19 mei 2022

Tijd: 14:00 - 17:30 uur

Inleiding

Altijd al meer willen weten over praktisch relevant en academisch vernieuwend onderzoek met betrekking tot het Topic of the Year 2022 'Customer Experience Management in the Digital Age'?

Inhoud

Kom dan op 19 mei aanstaande naar House of Watt in Amsterdam!
Een inspirerende middag met 3 genomineerde wetenschappers die zich op dit gebied hebben onderscheiden en strijden voor de  "Insights Scientist of the Year 2022" Award!.

Naast de presentaties van deze 3 genomineerden, worden er tijdens het symposium ook presentaties door marketeers uit de praktijk verzorgd. De jury zal na het symposium, mede op basis van de presentaties, de uiteindelijke winnaar kiezen. De bekendmaking van de Award is tijdens de feestelijke uitreiking van de MOAwards op 23 juni 2022, bij Innstyle aan de Maarsseveense Plassen.

Programma
13.45 - 14.00 Inloop
14.00 - 14.05 Opening door dagvoorzitter Yvonne van Everdingen
14.05 - 14:35 De volgende stap in CXM: The data is out there, start your impactfull (digital) conversations! (Theo van der Steen - Underlined)

Theo van der Steen, Managing Director bij Underlined: Als oprichter van Underlined heeft Theo zijn jarenlange ervaring en passie voor Digitale transformatie, CRM en data gedreven werken, innoveren en besturen bij elkaar gebracht in; Data Gedreven Customer Experience Management. Een vakgebied waarin de samenkomst van de huidige mogelijkheden in A.I. toegepast in het creëren en begrijpen van emotionele klant beleving, tezamen met een lockdown gedreven pandemie, door een enorme versnelling is gegaan. We zijn klaar voor digitale conversaties als vervolg op de digitale transformatie, een wereld waarin de customer experience steeds verder personaliseert, digitaliseert en wordt bestuurd in realtime.


14.35 - 15.05 Hoe VodafoneZiggo AI inzet om de klantervaring te optimaliseren - (Aziz Mohammdi - VodafoneZiggo)

Aziz is een senior manager met veel passie voor- en ervaring in- het Data Science & AI vakgebied. Hij heeft meerdere Data Science teams opgebouwd en succesvol geleid naar het leveren van concrete waarde voor klanten. De afgelopen vier jaar werkt hij als Director Advanced Analytics binnen VodafoneZiggo, een van de grootste telecomproviders in Nederland. Hier bouwt hij aan een Advanced Analytics team met als doel om VodafoneZiggo te transformeren in een AI gedreven operator door AI in elk deel van de business toe te passen.


15.05 - 15.30 Koffiepauze
15.30 - 16.00 Other customers also Liked..! Insights on product recommendations in the digital age (Anne-Kathrin Klesse  Erasmus Universiteit - genomineerde)

Her research focuses on three distinct strategies, product customization, product recommendations, and voice interfaces, that have become immensely prevalent in the digital age. Anne frequently communicates with practitioners and the general public to guarantee that her research provides valuable answers to ongoing challenges and offers concrete suggestions of how to improve customer experiences when consuming digital content; because of these efforts she recently won the "KNAW Pilotfonds Wetenshapscommunicate" grant. Her work has been published in top journals in the field, such as Journal of Marketing, Journal of Marketing Research, and Journal of Consumer Research.


16.00 - 16.30 Monitoring Customer Experience in the Digital Age - (Evert de Haan - Rijksuniversiteit Groningen - genomineerde)

Evert de Haan, Universitair Docent Marketing aan de Rijksuniversiteit Groningen: Zijn onderzoek richt zich op het kruispunt van klantrelatiemanagement en digitale marketing. Hieronder valt onder ander het inzichtelijk maken van de (online) klantentocht via gestuctureerde en ongestructureerde data. Everts onderzoek is geplubliceerd in toonaangevenede, internationale tijdschriften, zoals de Journal of Marketing en de International Journal of Research in Marketing. Hij is hiernaast voorzitter van de “Special Interest Group – Digital Marketing” van de European Marketing Academy (EMAC).


16.30 - 17.00 Het componeren van de klantbeleving: van kakofonie naar symfonie (Mirella Kleijnen - Vrije Universiteit Amsterdam - genomineerde)

Haar onderzoek richt zich op diverse aspecten van customer experience management, waarin de interactie tussen consument, technologie en medewerker centraal staan. Haar werk is gepubliceerd in toonaangevende, internationale tijdschriften, zoals Journal of Marketing Research, Journal of the Academy of Marketing Science, Journal of Service Research, International Journal of Management Reviews, Journal of Retailing, Journal of Interactive Marketing, en Journal of Medical Internet Research. In haar onderzoek zoekt ze actief naar een brug tussen theorie en praktijk door middel van verschillende samenwerkingen met het bedrijfsleven.


17.00 - 17.05 Afsluiting door dagvoorzitter Yvonne van Everdingen
17.05 - 18:15 Borrel

Locatie:
Het symposium zal plaatsvinden bij de House of Watt in Amsterdam. Het symposium wordt afgesloten met een borrel. 

Mis het niet en schrijf je nu gratis in.

Graag tot ziens op 19 mei!

Kosten

De bijeenkomst is gratis.

Het is mogelijk een inschrijving te annuleren. Dit doe je uiterlijk 24 uur van tevoren schriftelijk via info@moa.nl. Als je verhinderd bent is het mogelijk een collega als vervanger op te geven. Je kunt dit doorgeven via info@moa.nl.

INSCHRIJVEN
Praktische informatie

Heeft u vragen over deze bijeenkomst?

Via het telefoonnummer 020 5 810 710 kom je direct in contact met één van onze MOA-medewerkers of stuur een mail naar opleidingen@moa.nl. Wij helpen je graag verder met al je vragen! De MOA is bereikbaar op alle doordeweekse dagen van 08.30 tot 17.30 uur.

Meer MOA


Kennispartners van Daily Data Bytes

MOA is een

CRKBO Instelling CMYK

Contact

MOA, Expertise Center voor Marketing-insights, Onderzoek & Analytics

VIDA-gebouw
Kabelweg 57, 2e verdieping
1014 BA Amsterdam
+31 20 5810710
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.